اس ام اس جدید مهر 90


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1253
:: بازدید سال : 5609
:: بازدید کلی : 92984

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس جدید مهر 90
یک شنبه 10 مهر 1390 ساعت 19:11 | بازدید : 426 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

دلم پیش رخ ناز تو بند است / ندانم قیمت ناز تو چند است

نمایی گر به قلب من نگاهی / به دل گویم که بخت من بلند است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

توفکرنکن سکوت من ذکرفراموشی توست
بدون که هرلحظه دلم درهمه جابه یادتوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یادش بخیر چه قرارها داشتیم! با رفتن تو بود که ... بیقرار شدیم ...!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد / سال ها رفت و دل ساده ی من سنگ نشد
ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود / نامت از صفحه ی این خاطره کمرنگ نشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خسته شدم از بس به آدمایی که میخوان جای تو رو توی قلبم بگیرن گفتم : ببخشید اینجا جای دوستمه ، الان برمیگرده !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلیل اینکه تو را طلب نمیکنم ، بی نیازی نیست
گاهی وقت ها باید صبور بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز / هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
چیزی شبیه چشم تو پیدا نمی کنم / ابری ترین هوای شمال !! عاشقم هنوز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ساعت ها به ساعت می نگرم مسابقه گذاشته اند عقربه ها
هر چه غمت بیشتر باشد از سرعت خود می کاهند


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چه فرقی میکند مهره ی سیاه باشم یا سفید
چشمانت با اولین حرکت ماتم میکند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه قلب ساده از تو / عشق و علاقه از من
فقط و فقط تو گل باش / ریشه و ساقه از من

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پا میکشم از کوچه های همجواری / یعنی دگر اینجا ندارم اعتباری
با این همه دل به دستت می سپارم / شرمنده ام جز این ندارم یادگاری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم “خوابم می‌‌آید”
می‌گویم “یـــــــارم می‌‌آید”


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه زمونه ای شده که اگه برا عشقت کوهم بکنی به پای فرهاد بودنت نمیذارن!
میذارن به پای کنه بودنت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی اونایی که تو اوج سختی ها و مشکلات به جای اینکه ترکمون کنن
درکمون می کنن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق آواز قشنگی ست که خدا می داند / سرنوشتی که مرا با تو به خود می خواند
گرچه از خویش گریزم به تو نزدیک شوم / گوش کن قلب من از دور تو را می خواند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حـالا اشکها هـم شـبـیـه تـو شـده انـد گـریـه کـه می کـنـم نـمی آیـنـد !!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما پیغام دوستیمان را با دود بهم می رسانیم .
نمی دانم انسو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟
من این سو جنگلی را به اتش کشیده ام

 

 




 



|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: